donderdag 26 augustus 2010

Layout

Na  veel gepuzzel is dit mijn layout geworden. Het is precies wat ik leuk vind. Ook heb ik het reactie systeem veranderd, je kunt nu ook op elkaar reageren.

Ook had ik nog een idee , gisteren heb ik een artikel online gezet over nagelbijten. Ik had een idee om 2x in de maand een artikel te plaatsen , over hoe het gaat met het stoppen van nagelbijten. En of ik een terug val heb gehad, dus eigenlijk een kleine update over hoe het in de twee weken ging.
Natuurlijk plaats ik nog wel foto's van nagellak en/of nailart.

Lijkt jou dit een leuk idee? Mischien is het ook een leuk idee als mensen die ook proberen te stoppen met nagelbijten  hun ervaring dan bij de comments zetten bij de update van het nagelbijt artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer