donderdag 26 augustus 2010

Essence - Bronzer

In dit artikel gaan we het eens hebben over bronzer, om precies te zijn de essence bronzing pearls.
Hier zitten dus kleine pareltjes in met verschillende bruin tinten, en een paar rode pareltjes. Deze breng je aan op je gezicht ,zodat je wat schaduw kunt aanbrengen in het gezicht.


Dit zijn  de pareltjes, zoals je kunt zien veel verschillende bruin tinten en wat rode pareltjes.
In de parels zitten ook glitters, hier moet je wel mee oppassen. Ik breng de bronzer niet helemaal over mijn gezicht aan, want er zitten te veel glitters in,vind ik zelf. Ik zelf breng hem meestal  iets onder mijn blush aan voor iets meer schaduw. Wat ik ook nog wel eens doe is  dat ik hem "meng" met mijn blush , zodat er wat glitters in mijn blush zit ,wel moet je hiermee oppassen dat je er niet té veel glitters in hebt zitten.



De bronzer vind ik zelf wel mooi, maar je moet er wel mee oppassen dat je niet te veel aanbrengt. Ook zal ik deze bronzer nooit over mijn hele gezicht aanbrengen, omdat er té veel glitters in zitten. Je kunt de bronzer dus mooi gebruiken onder je blush, of als je hem "mengt" met je blush.

Essence bronzer is te koop bij de kruidvat ik weet niet meer precies wat de prijs was, ik denk rond de 2 á 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer