vrijdag 27 augustus 2010

Gosh - Diva.



In dit artikel gaan we de Gosh - 527  Diva behandelen. De gosh diva heb ik al een tijdje, maar ik gebruik hem helaas niet zo heel erg veel. Terwijl ik het best een mooie , aparte kleur vindt.

Dit is dus Diva, een hele apart kleur hij is bruin , maar met een aparte kleur er nog door heen. Hij lakt erg fijn, na één laag dekt hij al goed. Ook kan je deze nagellak goed combineren met een leuke nail art.

En dit is dus de kleur als je hem hebt aan gebracht op je nagels. Ik vind het zelf een hele aparte kleur, hij lijkt zo bruin, maar als je hem  in een ander licht ziet, ziet die er soms net weer iets anders qua kleur.
De houdbaarheid van de nagellak heb ik nog niet echt uitgeprobeerd, want ik haal mijn nagellak meestal naar twee dagen er weer af , naar twee dagen zit de nagellak er nog wel goed op.

De gosh is te koop bij de kruidvat en  is €6,49 voor 8 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer