maandag 1 november 2010

MNY




Vanmorgen vertelde liet ik jullie al een lakje zien van de MNY en in dit artikel vertelde ik ook al dat ik nog een lakje hebt gehaald. Dat is dus 349 een rode nagellak. Al een tijdje wou ik weer een rode nagellak, maar ik heb er eigenlijk nog geen tijd voor gehad om er naar te gaan kijken. Dus toen ik bij de etos was ,zag ik dus dat ze het tweede lakje voor de helft hadden. Dus ik had zoiets dan neem ik ook een rode mee. Rood vind ik altijd een erg mooie kleur van nagellak. 



 En dit is de kleur op mijn nagels. Ook deze lak je mooi af met twee laagjes, en heb je geen last dat je eigen nagels er door heen schijnen. En ook deze nagellak glanst zo mooi, ik heb er zelf ook geen topcoat over heen gedaan.

MNY is te koop bij de meeste etos filialen en zijn €2,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer