maandag 1 november 2010

MNY- 549



MNY is het kleinere zusje van maybelline, wat wel jammer is , is dat de nagellak  geen namen hebben maar dat ze gewoon getallen hebben (zoals 549). Wat wel leuk is aan dit merk is dat niets duurder is dan 3 euro, en dat ze zijn gesorteerd op familiekleuren. MNY is te koop bij bijna elke etos. Ik ging ook eventjes kijken bij de etos en ik zag dat ze nu de 2de artikel voor de helft hadden. Dus heb ik twee nagellakjes gehaald..

Eerst gaan we het hebben over MNY - 549 en dit is zo'n mooie kleur. En natuurlijk het perfecte kleurtje in de herfst en winter. Ik had op sommige beautyblogs gelezen dat sommige nagellakjes erg tegen vielen , ik was natuurlijk erg benieuwd hoe deze uitpakte.


En wauw, wat is dit een mooie kleur op de nagels. ik heb twee laagjes aangebracht en hij ziet er echt super mooi uit. Ook glanst de nagellak erg mooi. En ook was hij snel droog.

De nagellak is te koop bij vele etos filialen en is €2,49 per stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer