dinsdag 2 november 2010

Miss sporty - concealer

Concealer is iets wat ik al jaren gebruik, de ene keer wat meer dan een andere keer. Zelf vind ik concealer echt zo fijn. Helaas was mijn vloeibare concealer op en wou ik graag weer een nieuwe hebben. Toen ik vroeg aan mijn moeder of ze naar een blush wou kijken vroeg ik haar ook of ze naar een concealer wou kijken, eigenlijk wou ik weer de vloeibare. Toen ze thuis kwam had ze de mini-me concealer mee genomen. Ik had zo iets oké is ook wel goed , ik probeer het wel.


De concealer kan je in en uit draaien, pas wel op dat hem niet te ver uit draait anders knapt de punt snel af, wat natuurlijk jammer is, want hierdoor is je concealer eerder op. De concealer is niet te hard, en ook niet te zacht, hierdoor kan je hem makkelijk aanbrengen. Wat ik persoonlijk ook erg handig vind is , dat de punt niet al te dik is waardoor je makkelijk overal bij kunt komen.


Helaas zie je niet zo heel erg goed hoe de concealer echt zijn werk doet. Maar in het begin zie je wel dat de concealer iets donkere is, dan mijn eigen huidskleur. Maar als ik hem heb geblend zie je er helemaal niets meer van. In mijn gezicht heb ik nog al eens last van roodheid, van puistjes. Ook is mijn neus vaak iets roder , als ik deze concealer op doe, doet hij ook echt zijn werk. Oké het is natuurlijk geen wonder middel, maar toch vind ik deze concealer beter dan de vloeibare van de miss sporty. Wat dus wel weer jammer is, is dat het een mini is , en er dus vrij weinig in zit, maar stel je gaat vaak bij iemand slapen of je gaat op vakantie dan zou ik deze zeker mee nemen. Ook zou ik deze concealer zeker weer halen, want hij doet zijn werk goed.

De prijs van deze concealer weet ik niet precies, ik denk dat hij ongeveer 1 á 2 euro kost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer