vrijdag 5 november 2010

Herome - imageplates

 Een maandje geleden kwam ik bij ons bij de DA en ik zag dat ze de DA vernieuwd hadden. Ineens zag ik een hele schap van Herome producten liggen. Ze hadden wel wat producten van de Herome maar geen nagellak, en stempel setjes , imageplates,stempellak.Dus toen ik dat ineens zag was ik wel benieuwd welke imageplates ze hadden. Ineens zag ik ook dat ze letters hadden, ik weet dat ze ook imageplates hebben met letters van de konad dus ik was wel benieuwd hoe duur dit setje was. En het rare bij de DA was dat ze in het ene setje 2 imageplates had en in een ander setjes 3 imageplates, terwijl ze beide even duur waren. Dus toen de medewerker had gebeld, en dingen had uitgezocht wisten we dat er 3 imageplates in moesten zitten en mocht ik er één imageplate bij uitzoeken,  super klantvriendelijk dus.
 En dit zijn dus de imageplates, eigenlijk hoorde de onderste er dus niet bij in. Als je dus een setje neemt met letters krijgt je ook één imageplate met cijfers. Eigenlijk vond ik die al niet zo mooi , dus ik heb eigenlijk wel heel erg veel geluk gehad dat dit setje niet compleet was.

Als je het doosje ophaalt , zie je eerst nog een boekje, in dit boekje staat in hoe alles werkt, dus het stempelen etc. Ook staat er een gebruiksaanwijzing bij. Aan de achterkant kan je heel mooi zien wat ze hebben voor speciale nagellakjes en wat ze voor imageplates hebben. Ook staat er nog véél meer in.
De imageplates die ik heb zijn B112, B52,B53. Wat wel erg leuk is , is dat de setjes zijn samengesteld in categorieën er zijn 4 categorieën:
- Flowers
- Tips (voor op de randjes van je nagels)
- Fancy ( hierin zit dus B112 ook )
- Say it

Zelf vind ik de imageplates erg goed werken, ik zie geen verschil met de imageplates van de konad. Wat ook nog een groot voordeel is , is dat je herome gewoon in de winkel kan halen en dat het goedkoper is dan de konad, je betaald namelijk voor 3 imageplates €7,50. Herome heeft intotaal 12 imageplates, konad heeft er dan wel meer. Maar als je ze nou een keer wilt proberen is het natuurlijk altijd handig, omdat je niet op internet hoeft te bestellen,en ze zijn goedkoper.

Heb je zelf geen verkooppunten van de herome in de buurt, dan kan je de imageplates ook op de webshop bestellen. Voor de rest is herome o.a. te koop bij de DA en Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer