zaterdag 6 november 2010

Update: Nagelbijten.

Jullie hebben al eerder artikels kunnen lezen , dat ik een hele tijd heb nagel gebeten. Dit ging de laatste tijd eigenlijk heel erg goed ,totdat.. mijn nagels weer heel erg broos werden, zo broos dat ik er eigenlijk helemaal niets meer mee kon, ze klapte zo dubbel , gingen weer splijten en scheurde af. Ik had zelf nog een set acrylnagels , dus ik besloot maar om de acrylnagels op te doen, omdat ik bang was dat ik weer nagels ging bijten. Toen ik de acrylnagels één week op mijn nagels had, moesten ze er wel af want ik moest de volgende dag werken (ik werk in de horeca (afwaskeuken) dus ik wist dat ze er dan gewoon af zouden gaan en dat mijn nagels dat helemaal niet zouden overleven) Ik heb ze er toen zelf maar afgehaald , ik had in het begin zo iets eigenlijk valt het mij nog mee hoe mijn nagels eruit zien. Ik heb ze meteen ingesmeerd met trind en herome nagelverhardener, maar helaas.. het heeft niets geholpen. En zijn al mijn nagels ..... kort, super kort. Eigenlijk ben ik weer terug bij af. Gelukkig helpt het mij heel erg veel om het gewoon van me af te schrijven. Dus ik zet weer opnieuw acrylnagels bij me zelf. Ook deze kan ik ongeveer een weekje laten zitten, want ook dan moet ik weer werken. Helaas kan ik ze daarna niet weer opnieuw gaan zetten, want ik ga namelijk stage lopen in de kraamzorg en dan mag je absoluut geen acrylnagels of lange nagels hebben. Hopelijk heb ik na mijn stage weer een beetje "gezonde" en iets langere nagels als nu. ( ik ga namelijk 10 weken stage lopen). En zullen jullie ook een heel stuk minder nagellak, nailart, konad etc. zien :( Zelf vind ik dit altijd een nadeel met stage dat je geen nagellak op mag hebben, maar goed het hoort erbij :) Ik ga nog even kijken hoe ik het dan ga doen, want ik vind het natuurlijk wel heel erg leuk om bezig te zijn met mijn nagels. Misschien als ik een weekend of een paar dagen vrij ben, dat ik dan wel mijn nagels kan doen. Als dit zo is zien jullie dit natuurlijk online op mijn blog.