donderdag 7 oktober 2010

Verjaardag cadeautjes

24 september ben ik jarig geweest, en ik vond het wel leuk om jullie mijn cadeautjes te laten zien. In de vakantie mocht ik mijn kamer veranderen, en het is echt (vind ik zelf ) mooi geworden, mijn behang is veranderd, het is nu zwart met rood. Mijn bureau tafel is zwart en ik heb nog een spiegel/kaptafel ook in het zwart. Mijn gordijnen zijn zwart met een patroon erin. Ja, ik vind de kleuren zwart met rood erg mooi. En voor de rest hangen er posters / foto’s etc. van Within Temptation , ja dat is mijn smaak van muziek.
Voor de rest heb ik een leuke dekbed overtrek gekregen met daarbij een onderlaken in het rood. Ik had de dekbed gezien en ik vond hem zo leuk, je kunt heb ook anders om draaien en dan heb je blokjes. Van mijn broers heb ik geld gekregen, hiervoor moest ik wel wat halen.

 Ik wou graag een ipod touch halen, maar omdat ik er eerst goed over na wou denken , wat ik precies erbij wou hebben( je had verschillende acties) heb ik eerst geld gevraagd. De dag nadat ik jarig was geweest wou ik graag de ipod touch halen, en het leuke was (niet dus) hij was gewoon nergens meer in de winkel te verkrijgen, want er kwam een nieuwe versie uit waardoor de oude ipod touch 8 gb eruit ging. De enige manier om de ipod touch te halen was via internet  en ja hoor , ik heb hem :D
Ik ben echt heel erg blij met mijn cadeautjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer