vrijdag 8 oktober 2010

Etos

Zaterdag (2 oktober) ging ik eventjes langs bij de etos bij mij in de buurt. Ik wou graag mijn haren weer donker verven, dus ik ging bij de etos naar binnen. Ineens zag ik een bak met make-up spullen liggen, ik had zoiets oh daar zal wel niet zo veel bijzonders in zitten, maar ik had het echt mis.


Ik zag wat spulletjes van de trind en herome. Er lagen twee topcoats in , een glamour nagellakje van de herome, nagellak remover van de trind en serieus alles was afgeprijsd voor één euro(!) Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen en ik heb het dus ook mee genomen. En hier kunnen jullie natuurlijk ook binnenkort een review van verwachten. Ook heb ik nog twee pakken haarverf etos eigen merk mee genomen in de kleur natuurlijk midden blond, dus binnen kort kunnen jullie zien hoe de kleur uitpakt op mijn haar! Ik ben in iedergeval erg benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer