woensdag 6 oktober 2010

Koh - Glamourous purple 131


Koh nagellak ziet er altijd erg mooi en chic uit. En laatst heb ik een nagellak gehaald van de koh, in de kleur Glamourous purple 131.  Ik zag deze kleur liggen en ik vond hem zo mooi/ apart en ik had zo’n kleur ook nog nooit eerder gezien. Het is een hele mooie groene met paarse gloed. In het flesje zit (volgens mij ) 10 ml. Helaas is het flesje laatst gevallen en is de hals geknapt waardoor ik hem moest weg gooien:(
En zo ziet hij er uit op je nagels, en geloof me hij is zo moeilijk om te fotograferen ik hoop dat jullie hem een beetje kunnen zien. Soms is hij paars dan weer groen dan weer iets meer grijzig , ik had hem laatst op en toen zei iemand ineens hé je nagels verkleuren van kleur!  Deze kleur heb ik trouwens ook opgehad op mijn verjaardag!
De koh is te o.a. te koop bij de Douglas voor ong. 14 á 15 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer