donderdag 14 oktober 2010

Paris Memories

 Paris memories staat eigenlijk wel bekend als een buget merk, maar is het ook een fijn merk?
 Zelf heb ik deze oogschaduw al iets van twee jaar geleden gekocht toen ik op vakantie was. En laatst kwam ik hem weer tegen en zag ik de mooie roze kleur , deze vond ik erg mooi voor in de zomer en ik hem toen ook erg vaak gedragen.
 Er zitten vier kleuren in , een witte, een zwarte, een oranje(achtige) kleur en een roze(achtige) kleur. Ook zit er een spons aplicator bij. Je kunt al goed bij de witte zien dat hij erg brokkeld.
En dan nu de kwaliteit, ja.. wat valt er over te zeggen? niet veel toch! Nee, het pigment van de kleuren is erg ver te zoeken. Wel is de roze kleur ( die hier helemaal is weggevallen) wel erg mooi in combinatie met een gel/eye liner! (hier over komt binnen kort nog een look )

Voor de rest is de zwarte kleur grijs, en de witte kleur zal je nog kunnen gebruiken als een highlighter , maar dan meer als een glans.
Zelf zal ik deze oogschaduw niet weer halen, omdat de kwaliteit niet goed is, de kleuren vallen heel erg weg.
Wat de oogschaduw kost weet ik zo niet meer maar ik denk rond de 2 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer