vrijdag 15 oktober 2010

Nagellak konad



Toen ik voor het eerst mijn konad spulletjes bestelde op enchantra kreeg ik als cadeautje  een nagellak. En wauw wat vond ik dit een prachtige kleur, én daarbij kwam ook nog dat ik zelf zo'n kleur niet had.Dat was natuurlijk al helemaal mooi meegenomen.


 Dit is dus het nagellakje , de kleur is erg mooi ik vind het altijd een soort van zee blauwe kleur hebben. Er zit 10 ml in het flesje. Zelf vind ik het flesje er mooi, op de bovenkant van de dop staat een vlindertje. Het kwastje is makkelijk in gebruik.

 En dit is de kleur is die niet mooi ??? Ik vind hem echt geweldig mooi. Wel moet je er veel lagen van aanbrengen, anders blijft die doorschijnen ( dan zie je de witte randjes van je nagels er nog door heen ) Dat is dus wel het enige nadeel van deze nagellak van voor de rest vind ik hem echt geweldig!

De nagellak is te koop op de site van enchantra en is €4,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer