woensdag 13 oktober 2010

Nieuw haarkleur



Een paar artikels geleden heb ik jullie laten zien wat ik had gehaald bij de etos. Hierin konden jullie ook zien dat ik haar verf in het de kleur natuurlijk middenbruin had gehaald. En vandaag laat ik jullie zien hoe de kleur is geworden. dus kijk snel mee!

Ik heb mijn haren al wel vaker geverft, en natuurlijk is dit altijd weer spannend hoe de kleur weer uitpakt. Toch wou ik het proberen. En ben ik aan de slag gegaan.





















En dit is dus hoe mijn haar er eerst uitzag, eigenlijk best wel een lichte kleur. Mijn haar heeft niet echt één kleur van zich zelf. Sommige plukken zijn namelijk erg licht en sommige zijn echt donker bruin.


En dit is hoe de kleur nu is geworden, het is nog wel iets lichter geworden, het is ongeveer de kleur wat je boven op ziet. Het is meer een kastanje bruine kleur!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer