woensdag 27 oktober 2010

Oogschaduw Jip en Janneke



Op vele beautyblogs kon je de oogschaduw al zien van Jip en Janneke. Ik zelf had eerst zoiets van nee, ik hoef ze niet. Toch heb ik ze wel gehaald, ik wil toch weer wat meer oogschaduw gaan dragen. Het maakt toch meestal je look meer af.  Dus heb ik toch besloten om de oogschaduw mee te nemen. Ik heb voor de roze en zwarte gekozen. Natuurlijk valt de  verpakking van de oogschaduw op en ziet er leuk uit. er zitten veel glitters in de oogschaduw, maar zelf hou ik daar wel van.




Links is zonder oogschaduw basis en rechts is met oogschaduw basis. De pigment viel me eerst wel een beetje tegen , maar toen ik er oogschaduw basis bij aanbracht en daarna opnieuw de oogschaduw aanbracht vond ik het al een stuk beter.


En zo zien de kleuren er uit op je ogen. En dan is de pigment dus echte en stuk beter en mooier. De glitters zie je maar, het is niet te opvallend. Ook kan je de kleuren mooi combineren met andere kleuren. Ik vind het zeker een erg mooie oogschaduw en dus ook zeker een aanrader.

De Jip en Janneke oogschaduw is te koop bij de hema en is €3,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer