donderdag 28 oktober 2010

Catrice - mascara

Toen ik 's morgens  me aan het opmaken was, brak ineens mijn mascara van de gosh. Ik had nog wel een reserve mascara van de maybelline maar omdat ik vrij gevoelige ogen heb en de mascara van de maybelline toch een tijdje niet had gebruikt haalde ik lievere een andere. Toen ik bij de kruidvat was heb ik er één gehaald van de catrice, omdat ik hier veel goede reviews over had gelezen.

Het borsteltje is van plastic en buigt ook mee, wat natuurlijk het aanbrengen erg handig maakt. Ook neemt hij niet  te veel mascara op, waardoor je niet zo snel klonten krijgt. Dat is natuurlijk een goed punt.



Helaas heb ik niet een super goede voor en na foto, aangezien ik me 's ochtends altijd op maak. En ik overdag natuurlijk naar school ben en daarna nog dingen moet doen voor school. Maar de mascara valt mij heel erg mee, ik had niet verwacht dat die zo goed was. Hij brengt super makkelijk aan, hij maakt je wimpers langer. Nou heb ik van me zelf al best lange wimpers , maar ze zijn blond aan de punten waardoor het niet zo heel erg opvalt dat ze zo lang zijn. Maar toch vind ik deze mascara wel net zo goed als die van de maybelline. Wat ik alleen een  nadeel vind van deze mascara, is dat die ontzettend vlekt. Ik ga 's avonds altijd douche en natuurlijk heb je een mascara vlek als je onder de douche vandaan komt, maar toch is dit een stuk erger. En daarna komt er meestal nog gewoon mascara van mijn wimpers af. Dus het afhalen van deze mascara duurt wel wat langer.Ook moet je oppassen met het aanbrengen als er iets op de huid is gekomen, moet je oppassen met het weghalen want dan vlekt hij dus wat meer.

Al met al vind ik dit voor de rest een erg goede mascara want hij was iets van 2 euro. Dus het is een goed budget mascara. En als je het niet erg vind dat je hem er wat slechter afkrijgt dan zou ik deze mascara echt nemen.

De mascara van Catrice is te koop bij de kruidvat en trekpleister en is rond de 2 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer