zondag 10 oktober 2010

Nail-art en konad

Ik liet jullie laatst in dit artikel al zien dat ik acrylverf had gehaald. Ik wou dit natuurlijk wel eens uitgaan testen en dat heb ik gedaan. Ik had de  herome - naturel nail color op en ik vond hem eigenlijk een beetje "saai" dus ik besloot maar eens om er een nail-art op te doen. Eigenlijk was het mijn bedoeling om er een leuk bloemetje op te maken, maar helaas lukte dit niet zoals ik wou. Dus heb ik het anders gedaan.

En ja dit is het geworden, ik weet niet.. ik vind het niet echt geweldig geworden. Ik heb als eerste de streepjes aangepast met een dunne kwast( van de action) daarna heb ik er een soort van vertakking op gedaan van een imageplate van de essence.Hierover heen heb ik topcoat van de trind aangebracht. 


Helaas was de acrylverf niet heel erg goed aan gebracht(hij was op sommige plaatsen soms wat dikkerder) , alleen het probleem was dat hij ging afgeven en had ik me andere vingers soms gewoon  geel en/of rood.  
Ik ga de acrylverf wel nog vaker uitproberen, om te kijken of hij dan weer gaat afgeven en hoe hij me dan bevalt (ik moet nog even kijken hoe ik hem dan ga aanbrengen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer