dinsdag 5 oktober 2010

Acrylverf

Laatst was ik bij de Aldi en daar zag ik acrylverf liggen, ik heb wel eens gelezen dat je acrylverf kan gebruiken als nagellak en/of nailart. Ik zag dat hij was afgeprijsd voor €3,00 en ik heb hem dus ook mee genomen, om het eens uit te proberen.

In totaal zitten er 24 kleuren acrylverf in, en er zit 12 ml in een tube. Op de achterkant van de doos kan je goed zien hoe je de kleuren kunt mengen, en wat voor kleur er dan uit komt, erg handig natuurlijk als je een keer wilt experimenteren met kleurtjes.Ook zit er nog een plastic plaatje(?) bij waar je de kleuren op kunt doen, en waar je ze op kunt mengen. Wat ook erg handig is , is dat de tubes niet meteen open zijn wanneer je de dop er afhaalt , er zit namelijk nog een plasticje voor, die je er eerst in moet prikken wat natuurlijk erg hygiƫnisch is en handig.
Deze acrylverf is/ was  te koop bij de Aldi voor 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer