vrijdag 29 oktober 2010

Nepnagels

Mijn nichtje wou al een tijdje nepnagels. Toen ik met haar aan het winkelen was zag ze een setje nepnagels liggen, maar ze wou ze eigenlijk niet meenemen, omdat ze niet goed wist hoe het werkte. Later vroeg ze aan mij of ik haar dan wou helpen om bij haar de nepnagels op te doen. Ik vond dat geen probleem dus is ze dinsdag 26 oktober bij mij geweest, samen met haar nicht omdat zij ook graag nepnagels op wou hebben.


Allebei hadden ze nepnagels van de hema gehaald. Mijn nichtje had een french manicure met wat glitters erop.Het leek haar nog wel leuk om er konad bij over heen te hebben, dus dat heb ik bij haar nog over de nepnagel heen gedaan.


De nicht van mijn nichtje had ook nepnagels. haar nepnagels waren al rond van zichzelf, en daar zaten ook al  figuurtjes op. Ook had zij iets andere lijm dan mijn nichtje, mijn nichtje had er één van etos eigenmerk en de nicht van mijn nichtje had er één van de hema en hierbij zat een kwastje.

De nepnagels waren handig te gebruiken , wel vond ik die van mijn nichtje wat makkelijker om aan te brengen, dat dit kwam door de lijm of gewoon door de nepnagel. Wel heb ik die van mijn nichtje een stuk korter moeten maken, deze waren vrij lang en dit vond ze zelf erg onhandig.

Toen de nicht van mijn nichtje terug ging naar huis, en de auto gordel wou af doen , viel de nepnagel van de duim er al af. Wat ik wel vond , is dat de lijm van de hema (tenminste die zij had) wel moeilijker bleef plakken dan die van de etos, maar als het hieraan lag kan ik natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen. 
Ook was er Woensdag 27 oktober een nepnagel van mijn nichtje afgeknapt , toen heeft er een nieuwe opgedaan en nu zitten ze er nog steeds op.

Het is per persoon heel erg verschillende hoe een nepnagel blijft zitten, ook ligt het natuurlijk aan welke nepnagel je hebt. Ik heb er zelf een keer wat van de DA gehaald deze bleven erg goed zitten, ik heb ze er toen twee weken op gehad, wel viel er soms één af maar deze kon je er later zo weer opplakken.Ook heb ik er een keer wat van de dirx gehaald en deze waren een dag erna allemaal al af.

Nepnagels kan je overal wel halen, de prijs is heel erg verschillend. Als je niet precies weet wat je mooi vind of welke jou het beste lijkt kan je je altijd in de winkel laten informeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer