dinsdag 14 september 2010

Konad - Glam Rhinestones Stickers


Toen ik een tijdje terug een bestelling deed bij Enchantra, kreeg ik leuke nail-art stickers erbij in de vorm van diamantjes. Ik heb deze een hele tijd in mijn nagellak doos laten zitten, want ik vond ze zo leuk!
Tot dat ik ze toch maar een keertje wou uitproberen, en dat heb ik dus ook gedaan. Laten we eerst eens eventjes gaan kijken naar de stickers.
Er zitten 13 stickertjes(diamantjes) op. 4 kleine, 6 wat grote ( leuk als randje ) en 3 grote voor over je hele nagel. De sticker kan je gewoon op je nagel doen zonder nagellak, maar ook over een gekleurde nagellak.
De stickers kan je makkelijk op je nagels aanbrengen, het werkt eigenlijk het zelfde als de 3d stickers je wacht tot de nagellak droog is en dan breng je de diamantjes aan. Je doet er topcoat over heen en je bent klaar!


 En dan ziet je nagel er zo uit (in mijn geval). Natuurlijk kan je nog veel meer doen met deze stickers, je kan heb ook anders aan brengen op je nagel. Ik heb er zelf extra voor gekozen om het allen op mijn duim aan te brengen , omdat je niet erg veel stickers hebt.


Alleen.. de volgende dag, zag mijn nagel er dus zo uit. Ik was naar school geweest en aan de rechterkant was de sticker al half los. En toen is het diamantje er ook afgevallen, later viel het andere diamantje er ook  af en toen zat alleen het pareltje er nog op. Op mijn andere duim bleef hij wel goed zitten, maar daar zat ook erg veel topcoat op! Dus als je hem echt een hele dag wil laten zitten, moet je heel erg veel topcoat op doen, anders blijft hij gewoon niet goed zitten. En dat is natuurlijk best wel jammer.
De konad - diamant stickers zijn te koop bij de enchantra en zijn €2,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer