zaterdag 4 september 2010

3D Stickers konad


Gisteren zag je al in mijn artikel dat ik een konad sticker op had gedaan over mijn Catrice nagellak.
En ik wou jullie iets meer vertellen over de konad sticker.

Ik heb zelf de konad stickers niet gekocht, ik heb ze gekregen bij mijn bestellen op enchantra, als bedankje.
Ik heb de stickertjes nog niet zo vaak gebruikt, omdat mijn nagels eerst een heel stuk korter waren, dan paste het haast niet. En ik vond het aan de ene kant best wel jammer om ze te gebruiken.


De stickers heb je in verschillende maten, je hebt grote ( zoals ik heb gebruikt) , maar je hebt ook wat kleinere deze kan je bijv. mooi gebruiken bij een konad creatie of op je pink. Ook zitten er glitters op de stickers, deze zitten vast op de stickers, en geven dus ook niet af:) Op zo'n velletje zitten 34 sticker, 16 grote stickers en 18 kleinste stickers.

De stickers breng je super makkelijk aan, je wacht even tot de nagellak droog is en dan druk je voorzichtig de sticker op je nagel.Je kan het over transparante nagellak aanbrengen, maar ook zoals ik heb gedaan over een gekleurde nagellak.

De stickers kosten bij enchantra €1,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer