woensdag 15 september 2010

Tom serum

Serum , is goed om je haar wat meer glans te geven, eventuele droge punten wat gladder en gezonder eruit te laten zien, maar werkt het ook echt? Ik heb zelf de Tom serum , hiervoor heb ik nog niet eerder een serum gehad. Dus ik kan niet echt een vergelijking geven, maar ik natuurlijk wel vertellen of ik de serum daadwerkelijk echt fijn vind of niet.



De serum is erg dun , maar doe er absoluut niet te veel van in je haar. Serum maakt namelijk je haar best snel vet, daarom doe je het ook alleen in de punten, zodat je droge punten er wat gezonder uit zien. De serum werkt voor mij goed, ik doe wat in mijn punten en mijn haar ziet er inderdaad gezonder uit.(helaas heb ik zo geen goede foto ervan).  Ook blijft het dan wel een dag goed zitten, het is niet zo dat mijn punten naar een paar uur weer droog zijn.

De Tom serum is te koop bij de drogisterij en is €8,95 ( zelf heb ik hem een keer gekocht bij de action , maar hier zijn ze geloof ik niet meer te koop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer