zondag 12 september 2010

Essence - Nailart pen.



Een paar jaar gelden, was ik in duitsland en zag ik bij een drogisterij een hele uitgebreide essence schap staan. Toen ik daar tussen keek zag ik ook een nailart pen. Ik vond het toen ook al wel leuk om met nailart bezig te zijn dus , ik heb hem toen mee genomen.

Eerst maakte ik nog wel eens stipjes op mijn nagels of, ik maakte er figuurtjes mee. Nu doe ik dat ook nog wel eens , maar ik vind hem vooral handig om rhinestones ( steentjes ) mee op te pakken, en deze voorzicht op je nagels te drukken. Deze nailart pen kan je ook heel handig gebruiken als je een topcoat hebt met veel glitters erin , in verschillende formaten dus grote en kleine glitters dat je de glitters dan heel handig van het kwastje kunt halen.

Deze essence nail art pen kan je nu ook halen in nederland bij de grote kruidvat en filialen en is rond de 2 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer