zondag 12 september 2010

Essence- Gelliner!



Ja, ook ik heb hem gehaald, de essence gelliner! Er zit een gelliner in en een eyeliner kwastje, maar werkt de gelliner ook echt goed?


Dit is dus de gelliner, ik heb zelf de zwarte. Ik vond dit zelf erg fijn omdat je zwart toch makkelijk overal bij kunt doen.

Sorry de foto is iets donker geworden.
het kwastje is niet makkelijk aan te brengen op je waterlijn, voor de rest doet die het wel goed. Op mijn waterlijn breng ik de gelliner altijd aan met een hema eyeliner kwast, dat ziet er dan goed uit!

Ja, ik kijk lekker scheel!;$
Hier heb ik de gelliner aangebracht als een lijn boven mijn oog, en ik heb hem aan gebracht onder mijn waterlijn, hij is echt super fijn! Hij is makkelijk aan te brengen het blijft goed zitten. Zelfs ook op je waterlijn, ik heb hem laatst 's morgens op gedaan en later op de middag zat hij er nog op! Dat gebeurt bij mij nooit als ik een oogpotlood op heb, als ik de oogpotlood warmer maak of wat dan ook het blijft normaal nooit goed bij mij zitten! Ik ben dus erg tevreden over de essencen- gelliner, hij is makkelijk aan te brengen, de kleur is goed zwart, hij blijft perfect zitten.

De essence gelliner is te koop bij de kruidvat voor €2,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer