zaterdag 11 september 2010

Oogschaduw


 









Vandaag eens een oogschaduw look, ik heb dit gedaan met een palletje van de hema en een palletje van de wet 'n wild.












Beide Swatches zijn genomen zonder oogschaduw basis. Ik ben één keer met mijn vinger over de kleur heen geweest. De pigmentatie vind ik zelf nog wel goed. Nou gaan we eens kijken wat ik nou precies heb gemaakt.

En dit is het geworden,  oogschaduw basis heb ik  van de catrice gebruikt. Ik heb van het palletje van de wet 'n wild de witte kleur gebruikt als highlighter. Daarna heb ik de allerlichtste kleur bruin gepakt van de hema, en deze heb ik over mijn gehele ooglid aan gebracht. Daarna heb ik de donkerste kleur gebruikt ook van de hema en die heb ik in mijn arcadeboog aangebracht. Vervolgens heb ik de donker bruine kleur gebruikt van de wet 'n wild en deze heb ik ook aangebracht in mijn arcadeboog en goed geblend.Daarna heb ik nog mascara aangebracht. En is dit het resultaat geworden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer