maandag 8 november 2010

Rimmel London ; 800 black out

Een hele tijd terug ging ik naar een voordeel winkel en zag ik de rimmel london black out. Ik had toen geen zwarte nagellak meer, omdat de vorige was uitgedroogd. Dus nam ik hem mee. En ik heb hem echt nog nooit eerder gebruikt. Ik zag hem wel eens liggen , maar dan had ik zo iets ohja die heb ik ook nog ga ik de volgende keer gebruiken. Maar dan vond ik het weer zo'n sombere kleur dus dan gebruikte ik hem toch niet. Aangezien het nu weer herfst is , nijg ik altijd weer naar de donkere kleuren. Dus ik besloot hem te gebruiken.


De nagellak is heel makkelijk aan te brengen met het kwastje wat er bij zit. Het kwastje is ietsjes groter dan een normaal kwastje, maar niet al te groot. Ook dekt de nagellak super goed, want na één laag dekte die al. Hierover was ik heel erg verbaasd. Toch heb ik twee lagen aan gebracht , ik vind dat zelf altijd het fijnste.

In de nagellak zitten geen glitters in , maar het glanst wel. Zwart vind ik persoonlijk overal bij staan. Het hoeft ook niet perse gothic over te komen , het ligt er maar net aan waarmee je het combineerd, en het kan juist soms heel chic staan.

Deze nagellak kost 2,95 bij de voordeelhal. De rimmel london bij de trekpleister/kruidvat etc, zijn ong. €6,99.