dinsdag 9 november 2010

Essence nail art express dry drops

 Iedereen kent het wel, je wilt nog snel even je nagels doen voordat je ergens na toe gaat. En als je je nagels net hebt gedaan is het al tijd om weg te gaan, je loopt de deur uit en ... je gaat ergens langs heen met je nagels. En dan zit er een deuk in je nagellak of er is iets nagellak vanaf, je hebt natuurlijk geen tijd meer op je nagels opnieuw te doen , en je baalt als een stekker. Maar nu... heeft de essence de nail art express dry drops uitgebracht, hij beloofd dat je nagellak binnen 1 á 2 min. droog zijn. Ik was natuurlijk erg benieuwd naar dit product en nam hem mee.
Als je de dop er af haalt, zie je een pipetje. Hiermee kan je makkelijk een druppel op je nagellak laten vallen. Zelf had ik zoiets, oké het zal wel weer zo iets zijn wat niet werkt. Maar echt het werkt, ik had namelijk zelf ook bepaald veel tijd. Dus ik wou snel me nagels doen, en toen ik iets pakte was de helft van mijn nagellak eraf. Ik baalde zo erg en ineens dacht ik hee ik heb de essence nail art express dry drops nog. Ik dacht bij me zelf , nu kan ik hem eens goed uitproberen. Ik had mijn nagels gelakt en deed op elke nagel één druppel van de dry drops erop. Na een minuut te hebben gewacht had ik zo iets oké kijken of ik mijn nagellak kan aan raken. Ik probeerde het heel voorzichtig en kwam er al snel achter dat mijn nagellak droog was. Ik was helemaal enthousiast. Ook heb ik hem vaker uitgeprobeerd en het werkt gewoon. Je kunt je nagellak gewoon voorzichtig aan raken. Wel moet je nog oppassen met bepaalde dingen, maar het is wel zo dat als je ergens voorzichtig tegen aan komt dat de nagellak gewoon blijft zitten.

De essence nail art express dry drops zijn te koop bij de grotere kruidvat filialen en zijn maar €2,00 dus zeker het proberen waard!