vrijdag 12 november 2010

Maybelline - mineral poederfoundation

 Ik gebruik zelf heel veel mineral foundation. Soms gebruik ik alleeen mineral poederfoundation , maar soms gebruik ik hem ook gewoon over mijn eigen foundation. Poederfoundation is namelijk erg goed als je een vette huid hebt, en last heb van bijv. acne. Het dekt misschien wel niet zo goed als gewone foundation, maar het geeft je zeker een mooiere frisse uitstraling. Zelf ben ik echt gek op mineral foundation en gebruik het ook elke dag.
Wat een groot voordeel is van mineral poederfoundation is dat je er echt super weinig van nodig hebt. Zelf tik ik altijd iets in het doosje en ga ik er met mijn kabuki kwast door heen, de kabuki kwast zorgt er voor dat alle poeder goed word op genomen en hierdoor komt de poeder goed op je gezicht. De poederfoundation kan je hierdoor ook goed in de huid brengen, want niet alle poeder valt van je kwast af. De poeder blijft ook goed zitten, vooral als je het in combinatie met foundation opbrengt, wat mij ook altijd op valt is dat wanneer ik hem nog aanbreng over mijn foundation aan breng dat de poederfoundation nog wat beter dekt!

Poederfoundation is natuurlijk ook verkrijgbaar in andere merken, zelf heb ik er één van de maybelline deze is te koop bij de drogist en is €15,99 het klinkt misschien best duur, maar het is zo dat je er echt super lang mee doet. En het is poeder foundation , en hierdoor bederft de foundation ook niet snel. En het leuke bij de poederfoundation van maybelline is dat je er ook een kabukikwast bij hebt zitten. ( nu gebruik ik er trouwens één van de catrice, want die van de maybelline was niet meer goed)