donderdag 11 november 2010

Inderm

Inderm is denk ik niet voor iedereen bekend, daarom vond ik het wel leuk om er iets over te vertellen. Toen ik 14/15 jaar was had ik heel erg last van acne, ik had al diverse dingen geprobeerd , maar niets hielp. Toen vertelde me tante dat ik eens langs de assisent moest gaan van de dokter, en dat hun wel iets hadden wat goed werkte. En dus kreeg ik inderm voorgeschreven.

Ik ben het toen ook meteen gaan gebruiken, elke morgen en 's avonds na het reinigen gebruik ik het. Je brengt een paar druppels aan op een wattenschijfje en dan breng je het aan op de plekken waar je acne hebt . Het ruikt echt heel sterk naar alcohol , maar  als je het een minuut op je gezicht hebt ruik je het ook niet meer. Naar een ruime week zag ik wel verschil, de puistjes waren minder geworden en ik had er ook niet meer puistjes erbij gekregen. Toen ik het nog langer ben gaan gebruiken zag ik ook echt dat het een heel stuk minder werd. Natuurlijk was niet alles verdwenen, maar het was een heel stuk minder. Toen ik dit een paar maanden aan het gebruiken was, zag ik ineens oude foto's terug, en toen zag je echt duidelijk verschil, vooral op mijn voorhoofd had ik altijd heel erg last van acne en dat zag je inderdaad dat dat een stuk minder was geworden.

Ik ben heel erg tevreden over dit product, en als je het een tijdje gebruikt zie je ook zeker verschil.