maandag 25 oktober 2010

Essence - The twilight saga eclipse



 In de zomervakantie ben ik een dagje naar Duitsland geweest. Ik wist dat ze daar de twilight nagellak hadden. Toen ik bij een drogisterij was ging ik eventjes kijken en daar zag ik hem liggen. De twilight collectie, de mooiste vond ik toch wel de zwarte met paarse/roze glitters namelijk undead? dus ik besloot hem mee te nemen.


 De kleur is dus zwart, met kleine roze/paarse glitters. De glitters voel je absoluut niet zitten, en ze zijn ook niet heel erg groot. Ik vind het juist altijd erg fijn dat de glitters niet te groot zijn, en toch zie je de glitters wel. Ook heb je genoeg aan twee laagjes nagellak, dan is de nagellak mooi van kleur en zie je je eigen nagel er niet meer door heen.
Wel is het zoals altijd erg lastig om deze nagellak er af te halen , overal heb je de glitters zitten.

Of de nagellak nog steeds te koop is weet ik niet eigenlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer