donderdag 23 september 2010

Stijltang - Remington S9902.

Je kent het vast wel je hebt stijl haar , dan wil je krullen. Heb je krullen dan wil je stijl haar.
Ik heb van me zelf veel slag in me haar. En ik heb dus een stijltang, voor de dagen dat me haar gewoon echt niet wil zitten ( denk aan: pony die gaat krullen) En aangezien ik dat laatst had heb ik me stijltang er meteen bij gepakt.


Dit is dus mijn haar wanneer ik er eigenlijk niets mee doe, alleen geborstelt. Je ziet dus dat ik er slag in heb. Soms zitten er ook wel lichte krullen in , maar dat was toen niet zo.. Als ik begin doe ik er altijd eerst een verhittende spray in van got 2be. Deze spray je gewoon in je haar en dan borstel je haar nog eventjes door, zodat het goed in je haar is verdeeld.


De stijltang is erg handig in gebruik.Als je de stekker aan doet moet je hem alleen eventjes aanzetten( aan de zijkant) met het + en met het - kan je de tempratuur stellen. Hij begint bij 120 en je kan hem laten oplopen tot 230 graden, dit doe je door op het plusje te drukken en dan komt er telens 10 graden bij boven op. Ik heb hem dus op 170 graden gezet.

Hier zie je dus dat ik mijn haar heb gestijl. Ik was in totaal 10 á 15 min bezig dat incl. foto's maken. Hij is echt onwijs snel met stijlen , ik verdeel mijn haar altijd in twee delen, ik doe eerst de onder kant , dan steek ik de rest eventjes op. En dan doe ik de bovenkant. Als ik helemaal klaar ben doe ik er serum in van Tom De stijltang trekt ook absoluut niet, aan je haar.
Ik heb de stijltang zelf 2 jaar geleden??

Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt voor €45,- incl. opbergtas, borstel, klemmetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer