zondag 19 september 2010

Nagels : Maxfactor + Gosh


Vandaag weer een  nagel creactie.
Ik heb de volgende dingen gebruikt:
Basecoat - trind nail repair ( staat niet op de foto) 
Nagellak - Max factor - 133 extra frost 
Stempellak Gosh - Diva
Imageplate M57



Ik ben dus begonnen met een basecoat , daarna heb ik twee lagen maxfactor nagellak aangebracht. Dit is een lichte wit/beige kleur met een blauwe gloed met glitters erin. Toen de nagellak droog was heb ik mijn konad spullen erbij gepakt en ben ik begonnen met het stempelen ,met imageplate M57. Van de imageplate heb ik de panterprint gebruikt, als stempellak deze keer dus geen konad , maar Gosh. Gosh is een erg fijne lak die je kunt gebruiken voor het stempelen van konad. Wel moet je het goed aflakken met een topcoat , ik heb het deze keer niet gedaan en kon dus wel merken dat mijn design iets is beschadigt. Dus als je hem echt goed wil houden doe er even een topcoat bij over heen.


Natuurlijk kan je ook andere nagellak gebruiken.Zelf vind ik dit een vrij rustige look, de panterprint maakt het wel weer wat leuker. Ook kan je hem overal wel bij combineren.


Basecoat - trind nail repair :  te koop bij ; douglas, trind webshop, etos, da, bijenkorf
Nagellak - Max factor - 133 extra frost : Te koop bij ; drogisterij
Stempellak Gosh - Diva : kruidvat
Imageplate M57 + konad spullen : enchantra, boozyshop




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer