maandag 20 september 2010

Nagels : Catrice + Essence

Vandaag nog weer mijn nagels, maar nu zonder konad en met een nail art pen. Deze heb ik gehaald in Eindhoven bij de kruidvat. Ik heb de volgende dingen gebruikt :
basecoat wet 'n wild Growth Nail
nagellak Catrice - 200 From Dusk To Dawn
nail art pen  - Essence  06 silver white

Als nagellak heb ik Catrice - 200 From Dusk To Dawn gebruikt. Hiervan heb ik twee dunne lagen op gedaan. De kleur is wel iets bruiner dan op deze foto , helaas kreeg ik de echte kleur niet goed op de foto:(

Daarna heb ik de nail art pen van de essence gebruikt. Ik heb gewoon wat streepjes gezet. En dit is dus het resultaat geworden. Ik ben zelf rechts en had eerst mijn linker hand gedaan, ik dacht dat het dus nog wel een probleem zou worden om dan daarna mijn rechter hand te doen. Gelukkig viel dit mij 100% mee, het ziet er het zelfde uit  ( op de foto zie je trouwens mijn rechter hand). Ook kan je makkelijk puntjes zetten met de nail art pen dit heb ik eventjes uitgeprobeert op mijn rechter duim.
Zelf beviel mij de essence pen goed, ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn. Er komt een soort van inkt uit, en ik had verwacht dat het snel op zou zijn of iets dergelijks waardoor je telkens iets moest drukken en daardoor dus een dikke druppel op je nagels had zitten. Dit is gelukkig niet zo het werkt super handig en je kan er mooie figuren mee maken.

De essence pen ik rond de 2 รก 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer