woensdag 1 september 2010

Loreal Paris - Elnett Satin

`

Loreal paris elnett satin haarlak , ik gebruik het al een hele tijd. Ik heb altijd op majorette gezeten en dan moesten mijn haren met een optreden of taptoe altijd goed blijven zitten. Ik gebruikte altijd loreal paris elnett satin, omdat ik wist dat mijn haar dan goed bleef zitten.
Het haar werd wel hard van deze haarlak, maar dat kwam meer omdat er zoveel haar lak in moest omdat het een tijdje goed moest blijven zitten.
Nu gebruik ik het gewoon voor overdag , zodat mijn haar wat beter in model blijft zitten. En dan wordt het niet hard. Ik til mijn haar altijd iets op en dan spuit ik het erin, dat werkt altijd goed. Het komt wel eens voor dat het haar iets hard wordt, maar dan pak ik een borstel en dan kan ik het er zo uitborstelen. En is mijn haar weer zacht.
Ik vind deze haarlak echt heel erg fijn, je haar blijft goed zitten. Het kan wel eens iets hard worden, maar dan kan je het er zo uitborstelen.

 in de haarlak bus zit 300 ml..
Loreal paris elnett satin , is bij de drogisterij te koop en is rond de 4 á 5 euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer