donderdag 2 september 2010

Essence en Trind

De essence en de trind hebben allebei een polijst vijl. Ik heb de polijstvijl van trind en essence allebei en ik ging kijken welke ik nou zelf fijner vond. Laten we eerst beginnen met de essence.

De essencen heeft de 6 in 1 vijl. Hier in zit ook de polijst vijl bij in. Je hebt 6 kanten ,
stap 1 ; voor het korter maken van je nagels ,
stap 2 ; de vorm in je nagels te brengen
stap 3 ; bovenkant van je nagels egaal te maken.
stap 4 ; nageloppervlakte schoonmaken
stap 5 ; nageloppervlakte egaal te maken.
stap 6 ; nageloppervlakte polijsten van je nagels ( hierdoor gaan je nagels glanzen)

Als je de 6 in 1 nagelvijl van de essence hebt heb je dus eigenlijk genoeg, om je hele nagels weer  mooi te maken, in een goede lengte,vorm en glanzend.
Zelf vind ik de vijl van de essence goed, Als ik niet alle stappen gebruik ,gebruik ik meestal een glasvijl om mijn nagels in een andere vorm te maken en iets korter te maken, en gebruik ik stap 3 zodat alles weer mooi egaal is aan de bovenkant van mijn nagel.
Stap 4 ,5 en 6 mag je niet elke week gebruiken , gebruik het 1 keer in de maand, want je haalt telkens een stukje van de bovenkant van je nageloppervlakte(toplaag) waardoor je nagels steeds ietsjes dunner wordt.

Dan de trind nagelvijl

De vijl heeft 2 kanten, de voorkant is verdeelt in twee delen en je hebt één achterkant. Je begint met de voorkant ( waar trind op staat) en je begint met de donkere kleur, hiermee haal je de toplaag van je nagel oppervlakte dan ga je er met de witte zijde overheen ,deze zorgt ervoor dat je nagellak vocht wordt gestimuleerd. Dan heb je de achterkant (deze is grijs) hiermee ga je ook over je nageloppervlakte en deze zorgt ervoor dat de nagelvocht gelijkmatig over je nagel wordt verdeeld.
Je nagels glanzen goed door de trind nail magic buffer, ook is hij erg fijn in gebruik, deze nagelvijl mag je ook 1keer in de maand gebruiken, omdat de vijl de toplaag van de nagel er af haalt en hierdoor worden je nagels iets dunner.

De 6 in 1 vijl van de essence zou ik eerder aanschaffen als de trind wanneer ik geen vijl heb, met deze vijl heb je gelijk alles in 1 vijl zitten, wat erg handig is. Het polijst gedeelde doet goed zijn werk, en zorgt er ook voor dat je nagels gaan glazen. Toen ik deze vijl een paar keer had uitgeprobeerd heb ik er vrij snel weer nagellak op gedaan( één dag of twee dagen later), maar toen ik het eraf haalde zag je nog steeds dat mijn nagels iets glazend waren. Zelfs naar de tweede  keer nagellak er op te hebben gedaan en het er weer af te hebben gehaald zag je nog steeds dat mijn nagels iets glanzend waren, wat ik niet had verwacht.

De trind nail magic buffer zou ik aanschaffen wanneer je nog heel iets meer glans op je nagels wilt , hij geeft namelijk heel iets meer glans dan de essence vijl. En ik zou hem aanschaffen als ik zelf al een glasvijl of een kartonnen vijl had.

De essence 6 in 1 vijl is rond 1 á 2 euro.
De trind nail magic buffer is rond de 4 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer