zondag 15 augustus 2010

Trind

Trind verzorgt je nagels en zorgt ervoor dat je nagels in goede conditie blijven. Je kan een perfect systeem halen, maar je kan ook alles ook apart halen. Wat heb ik nou precies. Ik heb de Trind hand repair, Trind nail repair, Trind nail balsam, culticle balsam en de nail magic buffer(nagelvijl) en de nailpolish remover. Ook heb je nog de Culticle Remover, maar deze heb ik zelf niet.

Als je begint met de verzorging van je nagels begin je met de culticle remover dit is voor het verwijderen van vastgegroeide nagelriemen. De culticle remover breng je aan op je nagelriemen en laat je 5 minuten intrekken , hierdoor worden je nagelriemen zachter,waardoor je ze goed terug kan duwen. De culticle remover breng je één keer in de maand aan.

 
Daarna breng je de culticle balsam aan deze hydratereed de verzorging voor de nagelriemen. De culticle balsam breng je ook aan op je nagelriemen en laat je twee minuten inwerken. Dan masseer je de rest van de culticle balsam wat nog op je nagelriemen zit goed in , in je nagelriemen en nagels.


Dan kan je de nail magic burffer( nagelvijl ) gebruiken. Eerst gebruik je de zwarte zijde deze zorgt ervoor dat de toplaag wordt verwijderd. Je begint aan de onderkant van de nageloppervlak en je gaat langzaam met ronddraaiende bewegingen omhoog. Dan gebruik je de witte zijde deze zorgt ervoor dat je natuurlijke nagelvocht wordt gestimuleerd.Ook deze gebruik je het zelfde als de zwarte zijde , je begint onder aan je nagel en gaat rustig met ronddraaiende bewegingen omhoog.  Dan heb je nog een achterkant dat is de laatste stap ,deze zorgt ervoor dat het nagelvocht gelijkmatig wordt verdeeld op je nagels. Ook hier begin je onder aan je nagels en ga je met ronddraaiende bewegingen omhoog. De nail magic buffer gebruik je één keer in de maand, doe dit ook niet vaker , want je bovenste toplaag wordt verwijderd , waardoor je nagel iets dunner wordt. Zou je de nail magic buffer vaker gebruiken dan worden je nagels dunner , waardoor ze slapper kunnen worden en eerder  kunnen scheuren.
 
Dan ga je verder met de nail balsam dit is een hydraterende verzorging voor je nagels. De nail balsam breng je het zelfde aan als een nagellak lak en deze laat je twee minuten intrekken, de nail balsam kan je elke dag aanbrengen. De nail balsam herstelt het vochtgehalte in de nagels en helpt de nagels sterker te worden. Als je de nail balsam twee minuten hebt laten inwerken masseer je het overtollige goed in je nagels en de huid rondom je nagels.




 
Dan gebruik je de nail repair dit is een nagelversterkte die er voorzorgt dat je nagels sterker worder , maar ook soepel blijven. Voor een goed resultaat moet je de trind nail repair 2 weken dagelijks opnieuw aanbrengen.








Als laatste kan je de trind hand repair gebruiken. Hier zit vitamine F wat zorgt voor opbouw van nieuwe huidcellen. Voor een goed resultaat breng je de hand repair 's morgens en 's avonds aan.
Zelf heb ik de hand repair nog niet gebruikt, omdat ik eerst nog even een andere hand crème wou opmaken, maar hij beloofd dus veel goeds.






Dan hebben we ook nog de nail polish remover deze is aceton vrij. De nail polish remover is ook mild voor de nagels.









De verzorginglijn van Trind vind ik erg goed werken. Ik ben ermee begonnen,  omdat van kleins af aan op mijn nagels heb gebeten. Sinds ik trind gebruik zijn mijn nagels een stuk sterker geworden, en zien ze er een stuk beter uit. En gelukkig bijt ik nu niet meer zo erg op mijn nagels, waardoor ze een stuk langer zijn geworden.
Trind is te koop bij Etos- Douglas- DA- Bijenkorf. De trind perfect systeem kost ongeveer €39,95 ook kan je kijken op http://www.trind.com/ voor meer informatie. En voor verkooppunten bij jou in de buurt.

1 opmerking:

Reageer