maandag 16 augustus 2010

Imageplates - essence

Ook essence doet goed mee met de nail art. Essence heeft namelijk imageplates. Ze zijn wel iets anders dan van de konad,  van de konad zijn rond en van de essence zijn vierkant.

van links naar recht :04,01 en 02

Zelf heb ik 3 imageplates van de essence. Ik vind de imageplates erg goed werken, ik weet niet of het komt ,omdat ik werk met de schraper en de stempel van konad, want de schraper en de stempel heb ik niet van de essence.
Ik ben in ieder geval wel tevreden met de imageplates. En wat al helemaal handig is je kan ze in de winkel halen, dus je hoeft ze niet online te bestellen. Essence is ook niet heel erg duur , dus het is ook leuk als je het gewoon eens wilt uitproberen. En te kijken of het jou wat lijkt.

De imageplates zijn rond de  €1,50 en  te koop bij de grote kruidvat filialen.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk, ik ga zo toch naar het kruidvat dus kijken of ik ze kan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, jammer genoeg verkopen ze dat in onze kruidvat niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageer