zaterdag 30 oktober 2010

Blush - miss sporty

Laatst ging ik uit met twee vriendinnen van mij, en toen we ons aan het opmaken en toen zei een vriendin tegen mij dat zij een hele fijne blush had van de miss sporty. Dus toen mijn nichtje hier was voor de nepnagels, gingen mijn moeder en tante de stad in en vroeg ik haar of ze eens wou kijken naar de blush van de miss sporty. Toen ze terug kwam had ze dus een blush mee genomen, omdat mijn moeder niet goed wist welke ze mee moest nemen hebben ze het bij de dirx even gevraagt aan een medewerkster. Deze informeerde hun erg goed, en hebben ze de middelste kleur mee genomen.


Blush geeft echt een gezonde gloed aan je wangen, aangezien ik erg wit ben van mezelf vind ik het altijd erg mooi om blush op te hebben.
In deze blush zitten best veel glitters, de blush heeft een goede pigmentatie. Je kunt hem ook erg mooi combineren, aangezien deze blush niet heel heftig roze is.



Helaas kon ik hem niet zo goed op de foto zetten dan dat hij in werkelijkheid is. Het is een blush die je wel ziet, maar niet te heftig. De blush geeft je echt een hele mooie gezonde gloed aan je wangen, je kunt hem heel licht aan brengen, maar je kunt ook meerdere lagen aanbrengen, waardoor je hem beter ziet.

De blush is van miss sporty , hoe duur hij precies is weet ik niet , maar ik denk rond de 1 รก 2 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer