dinsdag 31 augustus 2010

Marble nagels.

Je hebt ze vast wel een keer gezien, marble nagels. Je hebt een bakje met water en daar doe je verschillende kleuren nagellak druppels in. En dan ga je er er door heen met een sateprikkertje zodat je leuke figuurtjes er door heen krijgt. Je dipt je nagel erin , je haalt de nagellak wat iets harder is geworden in het water weg met een satéprikkertje. En dan haal je je nagel eruit en je hebt een marble nagel. Er zijn veel filmpjes op internet te vinden van marble nagels, is erg leuk om naar te kijken!

Ik heb dit ook eventjes geprobeerd , want ik vond het er heel erg leuk uitzien. Ik heb kleuren gepakt wat ik niet heel vaak gebruik, zodat ik het eventjes kon uitproberen en dit is het geworden...






Ik vind het niet echt super mooi geworden, maar voor de eerste keer. Ik ga dit zeker nog vaker doen, dus je kan zeker nog meer marble nagels verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer