woensdag 18 augustus 2010

International look - make-up sponsjes.


Eerder vandaag schreef ik al iets over de knutsel glitters van de action ,waarmee je leuke nail art kan maken. Nu heb ik make-up sponsjes van de international look , en hiermee kan je ook leuke nail- art maken denk bijv. eens aan Ombre nails, waarbij je nagels van een lichtere kleur steeds iets donkerder wordt.De sponsjes kan je allemaal van elkaar afscheuren waardoor je acht kleine sponsjes hebt , ook zijn de sponsjes mooi klein , dus je kunt een sponsje handig gebruiken voor een nachtje logeren en dat je daarmee je foundation op wilt doen.


Zelf heb ik natuurlijk ook de sponsjes gebruikt (zoals je wel kunt zien).En ik vind ze erg fijn werken, je moet wel even kijken wat jij zelf het handisgte vind. Wil je de nagellak aan brengen met de punt van het sponsje of de achterkant? Vind je het fijner dat het al op het sponsje zit of wil je de nagellak eerst op een blaadje leggen en dat je er dan met het in dipt? Zelf vind ik fijn om met de achterkant van het sponsje te werken, en de nagellak meteen op het sponsje te doen , waardoor je het meteen op je nagels kan stippen.

De international look - make-up sponsjes zijn te koop bij de DA en zijn €1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer